Kitzbühel zachęca turystów z Polski

Kitzbühel to najlepszy kurort narciarski 2013 roku (wg. skiresort.de), ale Polacy nie do końca o tym wiedzą i dlatego nie wybierają tego miejsca na swój zimowy wypoczynek. Sytuacja ma się jednak zmienić, ponieważ wystartowała wielka kampania promująca Kitzbühel w największych polskich miastach. 

A co ma być zachętą? Odpowiedź jest oczywista – doskonałe stoki narciarskie, które w tym austriackim kurorcie mają długość ponad 170 kilometrów. Miłośników białego szaleństwa na górę stoku wywozi ponad 51 kolejek i wyciągów, a administratorzy gwarantują rewelacyjne warunki śniegowe od listopada do maja.

Powodem, dla którego taka kampania odbywa się w Polsce jest bardzo obiecujący rynek, na którym nie brakuje osób podróżujących po Europie w celu znalezienia idealnego miejsca do odpoczynku i szusowania.

Kampania promująca Kitzbühel rozpoczęła się 1 października. Od tamtego czasu w Warszawie, Wrocławiu i Katowicach na ulicach zaroiło się od plakatów, a w eterze słychać reklamy chwalące walory austriackiego kurortu. Ponadto wszyscy miłośnicy narciarstwa mogą wziąć udział w konkursie, który potrwa do stycznia 2014 roku. Nagrodami głównymi są 4 urlopy, a codziennie można zdobyć karnet narciarski. Formą promocji jest także możliwość złożenia podpisu za pośrednictwem internetu na działającej gondoli. Wystarczy tylko odpowiedzieć na pytanie konkursowe.

Więcej informacji znajduje się na polskiej stronie Kitzbühel

Redakcja serwisu Escapador.pl