Wyniki wyszukiwania

Artykuły

Własności impregnatów do tkanin

Data publikacji: 2013-10-03 12:27
Wybierając się w daleką wyprawę , warto zadbać o odzież i obuwie , które będzie nas chronić przed deszczem i chłodem. Pomogą nam w tym impregnaty, których obecnie na rynku jest dość duży wybór.

Mechanika w działaniu rowerów

Data publikacji: 2013-10-02 15:32
Rowery stanowią nieocenioną pomoc w procesie rehabilitacji osób niepełnosprawnych. Dzięki tym właśnie rowerom osoby dotknięte inwalidztwem ruchowym mogą powrócić do zdrowia i cieszyć się poprawą ich sprawności ruchowej.

Artykuł konkursowy: Wyjazd na Kite do Leucate

Data publikacji: 2013-05-21 13:44
Pomysł na wyjazd narodził się we wrześniu,.. siedzieliśmy na zatoce, nie wiało, no i było strasznie zimno. Padło na Leucate, jechaliśmy w zasadzie trochę w ciemno. Co prawda znalazłem opis z wyjazdu na forum, ale niestety trochę mało treściwy co to opisu zamieszkania i miejscówek. Postaram się wszystko opisać to czego mi brakowało. Proszę również jeśli komuś się coś przypomni i nasunie żeby dopisał.

Martynika

Data publikacji: 2012-04-24 13:06
Martynika leży w samym sercu archipelagu karaibskiego i należny do grupy Małych Antyli, nazywanych ?wyspami nawietrznymi?. Otoczona jest od wschodu wodami Oceanu Atlantyckiego, a od zachodu Morza Karaibskiego. Ta górzysta wyspa ma powierzchnie zaledwie ok. 1.100 km2. Panuje tam klimat równikowy wilgotny, średnie temperatury wynoszą od 24 do 28 stopni, a sumy rocznych opadów są dość wysokie.

Artykuł konkursowy: Rejs nurkowy Elba Korsyka

Data publikacji: 2013-05-21 13:54
Nic nie zapowiadało sztormowej pogody na zazwyczaj spokojnym akwenie Morza Śródziemnego – załoga przygotowana na wakacje w pełnym słońcu i „jachting” szybko przekonała się co znaczy prawdziwe żeglarstwo i wiatr, który przyczynił się do okrzyknięcia rejsu: rejsem „bez kompromisów”

Artykuł konkursowy: Gliwice - Wrocław inaczej

Data publikacji: 2013-05-21 13:58
Ludzie pływają po jeziorach, morzach i oceanach. To naturalne – w końcu z tym kojarzą się zwykle rejsy, duży akwen, jacht i żagle. Rzeki są zarezerwowane dla barek transportujących różnego rodzaju artykuły. Jeśli chcemy pojechać z Gliwic do Wrocławia, wsiadamy w auto, wyjeżdżamy na A4 i po 160 km jesteśmy na miejscu. Można jednak INACZEJ…

Książki o survivalu

Data publikacji: 2013-10-29 10:18
Miałem napisać to dawno temu, ale czas jakoś tak szybko umyka. Przypomniałem sobie o tym wpisie bo pracuje nad poważnym projektem który wiąże się z tematem survivalu.

Niecodzienna Fotografia Turystyczna

Data publikacji: 2013-11-14 11:47
Wyjeżdżając na wakacje - letnie czy zimowe, mało który turysta zostawia aparat fotograficzny w domu.

Kraina whisky i złotem płynąca

Data publikacji: 2013-10-02 15:39
Szkocja to kraina, która nie skąpi niezwykłych krajobrazów i pięknych budowli. Poza bogactwem historycznym i kulturowym, Szkocja jest także pełna złota, dlatego dostała ona pozwolenie na budowę pierwszej od 500 lat kopalni złota.

Artykuł konkursowy: Wyprawa motocyklowa Karpaty Ukraina-Rumunia

Data publikacji: 2013-05-21 13:22
Pojechaliśmy we trzech, motorki dr350 dr650 i KTM adv 640. Mieliśmy trochę mało czasu na przygotowania, więc nie zobaczyliśmy wszystkiego co chcieliśmy. Zaopatrzyliśmy się ma w GPS Quest załadowaliśmy mapę Ukrainy i Rumuni. Maciek wysłał nam waypointy z motokarpat2006, trochę nas to rozleniwiło i słabo przygotowaliśmy się z analizą trasy. Stwierdziliśmy, że pojedziemy po waypointach i będzie git. Okazało się że nie do końca . Długość wyjazdu 10 dni. Niestety na tyle km jest to za mało czasu.

Lwów jakiego nie znałeś wcześniej

Data publikacji: 2013-11-06 11:52
Wybierając się do Lwowa warto wcześnie dowiedzieć się czegoś ciekawego o samym mieście. Ośrodek ten łączy w sobie tradycje wszystkich narodów jakie mieszkały w nim na przestrzeni dziejów tworząc pełną uroku mieszankę mogącą zachwycić nawet najbardziej wymagającego turystę .

Czołówki Petzla

Data publikacji: 2013-10-15 10:35
Jakiś czas temu przymierzałem się do opisania latarek , które używam i polecam. Jednak na jednym z zamkniętych for ubiegł mnie sierżant Skoczek. Jego opis jest tak dokładny i pokrywa się z moimi doświadczeniami, że poprosiłem o możliwość skopiowania jego opisu. Poniżej przedstawiam opis latarek firmy Petzl.

Turystyka i baza noclegowa w górach

Data publikacji: 2013-11-13 10:16
Góry w Polsce są regionem bardzo atrakcyjnym turystycznie i wiele osób jeszcze nie docenia wszystkich możliwości i zasobów jakie oferują nam górskie kurorty.  A naprawdę warto wziąć pod uwagę polskie góry planując swój wypoczynek z rodziną latem, zimą czy w innym okresie roku. Góry w Polsce rozchodzące się na całej szerokości południa naszego kraju stwarzają nam niesamowite możliwości wyboru miejsca, w którym chcielibyśmy spędzić wypoczynek .

Królowa piasku ? Wyspa Fraser

Data publikacji: 2013-10-23 09:32
Największa na świecie, piaszczysta   Wyspa Fraser kusi niesamowitymi pejzażami. Nie dotarły tu jeszcze zgiełk i komercja. Wystarczy dokonać rezerwacji hotelu i biletu lotniczego na stronie np. esky.pl a wszystko to może być nasze.

O turystycznych zwyczajach Polaków i obcokrajowców

Data publikacji: 2013-10-08 10:17
Od pewnego czasu można zaobserwować tendencję do wyjazdów Polaków za granicę. Dziś już nikogo nie dziwią wczasy w Egipcie , czy zdobywanie alpejskich szczytów – lubimy  wycieczki zagraniczne   tak samo, jak nasi zachodni sąsiedzi. Ta chęć podróżowania zbliża nas do europejskich sąsiadów, który twierdzą, że kto, jak kto, ale Polak jest wyśmienitym towarzyszem podróży.

Teneryfa kusi cały rok

Data publikacji: 2013-11-15 10:08
Turyści szukający zimą plaży, słońca i drinków z palemką wybierają często Wyspy Kanaryjskie – krainę słońca, niezwykłych plaż, wina i restauracyjek z fantastycznym jedzeniem.

6 krajów Azji - pomysł na egzotyczny wypoczynek

Data publikacji: 2013-09-20 10:36
Europa już nie kusi turystów jak kiedyś. Teraz mamy możliwości wypoczynku i zwiedzania miejsc bardzo egzotycznych i coraz chętniej z tego korzystamy.

Piran - Najpiękniejsze z miast Słowenii

Data publikacji: 2013-10-14 09:47
To właśnie podczas panowania weneckiego Piran przeżył rozkwit. To wtedy powstały najpiękniejsze budowle, a dookoła wzniesiono fortyfikacje. Zwłaszcza jeden z domów budzi szczególne zainteresowanie : to czerwony Dom Wenecki .

Rowery holenderskie podbijają serca polaków

Data publikacji: 2013-11-08 11:20
W Polsce ostatnimi czasy, ogromną sławą cieszą się rowery holenderskie . Są to rowery nieskomplikowane, proste oraz oszczędne w eksploatacji, a jak nazwa wskazuje, pochodzenie ich jest z Holandii . Jeśli ktoś zwiedzał Holandię bez wątpienia zauważył, iż ten rower miejski spotkać można niemal wszędzie, tworzy wręcz życie tego państwa.

Dzienniczki elektroniczne, pomiary tras, kalkulatory treningowe, gry - kilka aplikacji dla biegaczy.

Data publikacji: 2013-10-11 11:06
Na rynku biegowym dostępne jest wiele przeróżnych aplikacji dla biegaczy . Dają mam mnóstwo zabawy, motywacji i oczywiście podgląd naszych postępów w bieganiu. Szczególnie pomocne są dla osób nad którymi nie czuwa trener. W tej notce pokaże wam kilka fajnych biegowych aplikacji.

debug search time: msec sec