Wyniki wyszukiwania

Artykuły

Skutery śnieżne - offroadowa przygoda w zimie!

Data publikacji: 2013-01-16 14:49
Kiedy kończy się lato i zaczyna szara i ponura jesień, to wszyscy fani białego szaleństwa odliczają czas do pierwszych opadów śniegu, żeby móc wyciągnąć z piwnic swój sprzęt i poszusować na stokach. Są też tacy, dla których opady śniegu wiążą się z uruchomieniem silników i ruszeniem w offroadową przygodę na skuterach śnieżnych . W Polsce warunki do uprawiania tego osobliwego sportu są wręcz idealne ze względu na dużą ilość lasów i gór.

Nauka jazdy na wyciągu orczykowym

Data publikacji: 2013-02-18 09:31
Obecnie jak grzyby po deszczu powstają coraz to nowe wyciągi krzesełkowe, jednakże w Polsce nadal możemy spotkać się ze sporą ilością orczyków czy talerzyków. W jaki sposób nauczyć się na nich wjeżdżać na szczyt stoku?

Val Di Fiemme

Data publikacji: 2012-10-09 14:12
Val di Fiemme to region z bardzo bogatą infrastrukturą przeznaczoną dla narciarzy i snowboardzistów! Jest częścią Dolomiti Superski i robi wrażenie nawet na sportowcach światowej klasy!

Orla Perć - najtrudniejszy znakowany szlak w Tatrach

Data publikacji: 2013-03-25 09:36
Orla Perć jest najtrudniejszym znakowanym szlakiem w Tatrach. Czas jej przebycia to 7-8 godzin. Trudności techniczne jakie można spotkać na szlaku bardzo często przewyższają umiejętności przeciętnych tatrzańskich turystów.  Większą trudność stanowi jednak psychika i strach przed wysokością. Do Orlej Perci trzeba podejść z pokorą!

Artykuł konkursowy: Wyprawa motocyklowa Karpaty Ukraina-Rumunia

Data publikacji: 2013-05-21 13:22
Pojechaliśmy we trzech, motorki dr350 dr650 i KTM adv 640. Mieliśmy trochę mało czasu na przygotowania, więc nie zobaczyliśmy wszystkiego co chcieliśmy. Zaopatrzyliśmy się ma w GPS Quest załadowaliśmy mapę Ukrainy i Rumuni. Maciek wysłał nam waypointy z motokarpat2006, trochę nas to rozleniwiło i słabo przygotowaliśmy się z analizą trasy. Stwierdziliśmy, że pojedziemy po waypointach i będzie git. Okazało się że nie do końca . Długość wyjazdu 10 dni. Niestety na tyle km jest to za mało czasu.

Kominowe Harce ;)

Data publikacji: 2013-07-19 08:51
Rozpoczynaliśmy od rosyjskiej "liny" i kierownicy od roweru. Były to wysokości niewielkie i długość "liny" nie przekraczała 15m. Ale jakaż była radość ze zjazdu !!! Tego nie da się wyrazić słowami. Mieliśmy wtedy po 14-15 lat... masę pomysłów, ale zero na koncie.

Pierwsze koty za płoty - Limanowa CUP 2013

Data publikacji: 2013-08-07 11:07
Tak się złożyło, że pierwszymi większymi zawodami w których wziąłem udział po dłuższym pobycie w szpitalu okazały się międzynarodowe zawody Limanowa CUP, rozgrywane corocznie w najbardziej wymagających fizycznie terenach w Polsce. W tym roku Witek Sochacki wraz z klubem Patria Młynne postarał się o bardzo ciężkie fizycznie tereny i trasy na zboczach Góry Kamionnej.

Absolutne musthave dla biegaczy, czyli gadżety runningowe

Data publikacji: 2013-08-28 09:21
Coraz więcej Polaków uprawia systematycznie sport. Można to zauważyć zwłaszcza wiosną i latem, kiedy to wiele osób przesiada się z samochodu na rower, wyciąga z szafy kijki nordic walking, bądź codziennie już o świcie biega. Bez względu na to, jaką dziedzinę sportu preferujemy, dobrze wiemy, że nie da się jej profesjonalnie uprawiać bez odpowiedniego sprzętu. Właściwe buty i wygodne ubranie to jednak nie wszystko.

Jakie pamiątki z wakacji wybieramy najczęściej?

Data publikacji: 2013-09-17 15:01
Bez względu na to, czy wakacje spędziliśmy w kraju, czy tez za granicą, zależy nam na tym, aby przetrwały w naszych wspomnieniach jak najdłużej. Jesteśmy świadomi tego, że nawet, jeśli pobyt nie był najbardziej udany, po jakimś czasie będziemy pamiętali przede wszystkim to, co sprawiało, że można było nazwać go wyjątkowym.

Obiekty UNESCO w Chorwacji

Data publikacji: 2013-10-07 09:53
Chorwacja stanowi jeden z ciekawszych kierunków turystycznych Europy, i to nie tylko ze względu na rewelacyjne warunki klimatyczne, położenie nad ciepłym Adriatykiem, ale również ze względu na nagromadzenie wspaniałych i unikatowych zabytków.

Czym się różni pensjonat od hotelu?

Data publikacji: 2013-10-22 11:15
Najem pokojów w naszym kraju odbywa się na dużą miarę  w miejscowościach wakacyjnych, tj, w apartamentach gościnnych , na mieszkaniach miejskich i domkach letniskowych . W zapisie przepisów usługi tego typu zapisane są jako usługi motelowe, zgodnie z rozporządzeniem ministerialnym z 1997 roku.  Ustawa ta całkowicie precyzuje jakiej klasy lokum trzeba się spodziewać korzystając z hotelu .

Nordic Walking - informacje ogólne.

Data publikacji: 2013-03-27 10:32
Nordic Walking to sport dla wszystkich niezależnie od wieku, kondycji oraz mijesca zamieszkania. Dosłownie każdy może wybrać się na spacer z kijami niezależnie od tego, czy mieszka w mieście, czy na wsi i samemu ocenić ten rodzaj aktywności ruchowej.

Custom tomahawk & pouch

Data publikacji: 2013-07-05 08:33
Przez ostatni czas brakowało mi w wyposażeniu czegoś czego nie mogłem zdefiniować. i dopiero ostatnio grzebiąc w szafie odnalazłem stary tomahawk Cold Steela. Porzucałem trochę w lato i stwierdziłem że to znakomity sprzęt na wojnę. Zresztą zobaczcie teraz jakim uznaniem cieszą się tomahawki w Afganistanie.

debug search time: msec sec