Wyniki wyszukiwania

Artykuły

Porównanie kamer Go Pro, Drift HD, RedLeaf

Data publikacji: 2012-12-04 12:45
Na rynku znajduje się kilku producentów kamer przeznaczonych do filmowania w ekstremalnych warunkach. W artykule znajduje się opis najpopularniejszej Go Pro, nowej Drift HD i najtańszej RedLeaf.

Brytyjskie Wyspy Dziewicze

Data publikacji: 2012-08-03 14:15
Brytyjskie Wyspy Dziewicze należą do archipelagu Małych Antyli, odkrytych przez Krzysztofa Kolumba. W ich skład wchodzi m.in. Tortola, Virgin Gorde, Anegada oraz Jost Van Dyke. Brytyjskie Wyspy Dziewicze to zatem region kultowy, a spędzony tam czas na pewno zostawi w pamięci wiele miłych i budzący pozytywne emocję wspomnień. Na amatorów nurkowania czeka tam całe morze zatopionych wraków (liczonych w setkach). Na wyspie zajęcie znajdą także wielbiciele wędkowania, surfingu, windsurfingu. To doskonałe miejsc

Dzień do dnia niepodobny, czyli noc polarna za kołem podbiegunowym

Data publikacji: 2013-03-25 13:35
Noc polarna występuje w strefach polarnych gdy Słońce przebywa pod horyzontem ponad 24 godziny. Tuż za kołami podbiegunowymi (66°33'') zjawisko to ma miejsce dwa razy w roku (22 czerwca i 22 grudnia) ? występują wtedy zamiennie dzień i noc polarna trwające przez 24 godziny.

Piran - Najpiękniejsze z miast Słowenii

Data publikacji: 2013-10-14 09:47
To właśnie podczas panowania weneckiego Piran przeżył rozkwit. To wtedy powstały najpiękniejsze budowle, a dookoła wzniesiono fortyfikacje. Zwłaszcza jeden z domów budzi szczególne zainteresowanie : to czerwony Dom Wenecki .

Nordic Walking - po co i dla kogo ?

Data publikacji: 2013-03-27 09:58
Coraz częściej, zarówno na górskich szlakach jak i na ulicach polskich miast możemy zauważyć ludzi przemieszczających się z długimi kijami w rękach, które służą do podpierania. To jest właśnie coraz popularniejszy i mający już teraz szerokie grono wielbicieli nordic walking.

Artykuł konkursowy: Wyprawa motocyklowa Karpaty Ukraina-Rumunia

Data publikacji: 2013-05-21 13:22
Pojechaliśmy we trzech, motorki dr350 dr650 i KTM adv 640. Mieliśmy trochę mało czasu na przygotowania, więc nie zobaczyliśmy wszystkiego co chcieliśmy. Zaopatrzyliśmy się ma w GPS Quest załadowaliśmy mapę Ukrainy i Rumuni. Maciek wysłał nam waypointy z motokarpat2006, trochę nas to rozleniwiło i słabo przygotowaliśmy się z analizą trasy. Stwierdziliśmy, że pojedziemy po waypointach i będzie git. Okazało się że nie do końca . Długość wyjazdu 10 dni. Niestety na tyle km jest to za mało czasu.

Artykuł konkursowy: Wyjazd na Kite do Leucate

Data publikacji: 2013-05-21 13:44
Pomysł na wyjazd narodził się we wrześniu,.. siedzieliśmy na zatoce, nie wiało, no i było strasznie zimno. Padło na Leucate, jechaliśmy w zasadzie trochę w ciemno. Co prawda znalazłem opis z wyjazdu na forum, ale niestety trochę mało treściwy co to opisu zamieszkania i miejscówek. Postaram się wszystko opisać to czego mi brakowało. Proszę również jeśli komuś się coś przypomni i nasunie żeby dopisał.

Artykuł konkursowy: Rejs nurkowy Elba Korsyka

Data publikacji: 2013-05-21 13:54
Nic nie zapowiadało sztormowej pogody na zazwyczaj spokojnym akwenie Morza Śródziemnego – załoga przygotowana na wakacje w pełnym słońcu i „jachting” szybko przekonała się co znaczy prawdziwe żeglarstwo i wiatr, który przyczynił się do okrzyknięcia rejsu: rejsem „bez kompromisów”

Jak efektywnie trenować z pulsometrem?

Data publikacji: 2013-03-27 10:46
Dzisiejszy biegacz potrzebuje nie tylko dobrych butów biegowych i butelki izotoniku. Ważnym elementem wyposażenia stał się pulsometr. Trzeba go jednak używać z głową.

Artykuł konkursowy: Gliwice - Wrocław inaczej

Data publikacji: 2013-05-21 13:58
Ludzie pływają po jeziorach, morzach i oceanach. To naturalne – w końcu z tym kojarzą się zwykle rejsy, duży akwen, jacht i żagle. Rzeki są zarezerwowane dla barek transportujących różnego rodzaju artykuły. Jeśli chcemy pojechać z Gliwic do Wrocławia, wsiadamy w auto, wyjeżdżamy na A4 i po 160 km jesteśmy na miejscu. Można jednak INACZEJ…

O-Games, czyli druga runda Klubowych Mistrzostw Polski

Data publikacji: 2013-09-19 14:10
To był niewątpliwie bardzo udany weekend - wszystko dzięki radości, jaką znów poczułem podczas biegania z mapą . A tej radości już brakowało mi bardzo - ostatnie 2 miesiące to była walka z samym sobą, każdy bieg był dla mnie raczej mało przyjemnym przeżyciem po tej długiej przerwie zdrowotnej.

Profesjonalne wędkarstwo karpiowe

Data publikacji: 2013-10-23 10:00
Normalne wędkowanie dla pewnych osób to za mało. Wyjątkowe emocje i radość dostarcza im jedynie wędkarstwo karpiowe . Ta szczególna dziedzina wymaga także specjalistycznych akcesoriów i sprzętów.

Podróżni o ograniczonej mobilności

Data publikacji: 2013-10-31 09:57
Nawet jeżeli Twoja mobilność jest ograniczona, powinieneś mieć możliwość podróżowania samolotem , autokarem czy statkiem tak jak wszyscy.

debug search time: msec sec