Wyniki wyszukiwania

Wydarzenia

Nie znaleziono wydarzeń. Spróbuj zmienić zapytanie lub zobacz wszystkie wyjazdy.

Artykuły

Retezat i Fogarasze, czyli jak się zmęczyć w rumuńskich górach?

Data publikacji: 2013-06-20 09:58
Kraj ten oferuje górskie  szlaki, stare miasta, ale też wiele ośrodków Spa, które łączą własne  źródła termalne i wysokiej zawartości morskie minerały. Hotele  porozrzucane w miejscowościach wzdłuż linii Morza Czarnego i Karpat  cieszą się sławą od stuleci, sięgając pamięcią do rzymskich czasów  świetności.

Artykuł konkursowy: Wyprawa motocyklowa Karpaty Ukraina-Rumunia

Data publikacji: 2013-05-21 13:22
Pojechaliśmy we trzech, motorki dr350 dr650 i KTM adv 640. Mieliśmy trochę mało czasu na przygotowania, więc nie zobaczyliśmy wszystkiego co chcieliśmy. Zaopatrzyliśmy się ma w GPS Quest załadowaliśmy mapę Ukrainy i Rumuni. Maciek wysłał nam waypointy z motokarpat2006, trochę nas to rozleniwiło i słabo przygotowaliśmy się z analizą trasy. Stwierdziliśmy, że pojedziemy po waypointach i będzie git. Okazało się że nie do końca . Długość wyjazdu 10 dni. Niestety na tyle km jest to za mało czasu.

Dokumenty potrzebne podczas podróży zagranicznych

Data publikacji: 2013-10-22 11:02
Jeśli jesteś obywatelem UE , nie musisz okazywać dowodu osobistego ani paszportu , kiedy wjeżdżasz z jednego kraju strefy Schengen do drugiego.

Nieplanowane leczenie medyczne podczas wyjazdu za granicę.

Data publikacji: 2013-10-18 10:50
Przed wyjazdem do innego kraju UE na krótki czas - czy to na urlop , służbowo czy na studia - zwróć się do swojego zakładu publicznych ubezpieczeń zdrowotnych o wydanie  Europejskiej Karty Ubezpieczenia Zdrowotnego . Ułatwi Ci ona dostęp do ewentualnej  opieki zdrowotnej , jeśli będziesz jej potrzebować podczas wyjazdu. Europejska Karta Ubezpieczenia Zdrowotnego potwierdza, że przysługuje Ci prawo do opieki zdrowotnej. Jest fizycznym dowodem Twojego ubezpieczenia w kraju UE.

Aktualności

Nie znaleziono aktualności. Spróbuj zmienić zapytanie lub zobacz wszystkie aktualności.

Na forum

id temat autor odpowiedzi czytań ostatni post
Nie znaleziono wątków. Spróbuj wyłączyć filtry lub zobacz wszystkie wątki.

Organizatorzy

Nie znaleziono organizatorów. Spróbuj zmienić zapytanie lub zobacz wszystkich organizatorów.

debug search time: msec sec